De Kerstbrunch 2019 (19 december) werd goed bezocht. Ook dit jaar werd weer bijzonder veel aandacht besteed aan de kerstversiering van de zaal. Prachtige bomen, sfeervolle elementen voor de grote ramen en vooral fraai opgemaakte tafels.

Verrassend ? Zeker, maar de echte verassing kreeg men bij binnenkomst: De commissie Ontmoetingsruimte de Verbinding had het Theaterkoor VOG Venlo uitgenodigd.

Het koor heeft een jarenlange traditie om in de maand december Christmas Carols ten gehore te brengen. In de adventstijd treedt men dan in de Venlose binnenstad op, geheel in Dickensstijl gekleed ! Het koor zong niet alleen prachtig, maar ook de fraaie zelfgemaakt (!) kleding droeg bij aan een zeer gewaardeerd optreden. In twee sessies - tijdens hun pauze had Yvonne in haar appartement voor een hapje en een drankje gezorgd - hebben de brunchgasten aandachtig geluisterd.

De brunch zelf was overigens weer uitstekend verzorgd en de voorzitter van de bewonerscommissie Kees Joosten bedankte de leden van de commissie ontmoetingsruimte de Verbinding voor hun zeer gewaardeerde opzet die resulteerde in een geslaagde bijeenkomst.

Hieronder enkele foto's van deze geslaagde activiteit waarvoor zich 50 leden hadden aangemeld

Klik op een dia om de foto te vergroten.
Tafelschikking 2. Grote opkomst Prima verzorgd

Samenstelling commissie

• Mevrouw Marianne Cuijpers
    Via Crescendo 41